hjl weekend på alskat i bilder och text

När vi kom till lägret for vi direkt till internatet för att föra våra väskor dit, jag fick andas ut av lättnad när jag märkte att jag int var den enda som inte hade en stor väska med mej och verkligen int den största heller :)
Sedan for vi och åt (kebab och ris blandat), sedan valde vi rum och förde väskorna dit och snart efter de börja sna ta bilder på rummet.




Senare på dagen for jag, bertil, fanny & anni ut på isen och gå i ca. 40min.














Har egentligen inte mycket bilder från nått speciellt ställe eller "timme" vi gjorde tillsammans har bara bilder från fritiden och på människorna.














Och någå random:



(fail), som sagt fick man ju inte ta med datorer men det var många som gjorde det och jag var en av dem. Ledarna kom in till rummet och sa gonatt osv.. Jag kasta täcket snabbt över datorn så de inte sku se och justdå då de kommer in hör man från datorn msn ljudet... hehe, och så har jag ju dator sladden där tvärsöver golvet (Y) bra gjort maws. Men fick aldrig höra nått om de ;) sneakyyy

(annas bild från då vi deltog i earth hour och lekte utomhus)


anni rita flaggor

före vi åkte iväg till kyrkan ^




(sugleken)


Vår hjälpledarweekend sluta i kyrkan 14:17.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0