fittig

Tjoooh. Dagen gick bra förutom när klockan blev 14:15.. Har suttit hela dan i gymnastiksalen för att titta på ultimate, mellan skolorna. Vyi vann! 

Men sedan när vi ( jag, ina & janni) sku skriva finska provet så fick vi inget prov. Läraren va int 100% säker OM vi sku skriva eller inte, fast vi hade gått veckan innan och anmälde oss till omtagningarna men en dag försent, MEN finska läraren sa att det gick nog bra endå att anmäla sig och hon skrev upp oss. Thanks for that, you made my day -.- Så vi hade väntat i skolan i onödan 2½ timme, när vi påriktit skulle ha sluta 12.
Jag hade ennutill huvudvärk så det gjorde saken bara bättre. Jag som hade läst så bra och var så förberdd.

Som tur har jag endå träningar idag, enda saken som gör mej glad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0