igår kväll

For efter 10 till mäxä, där var mixu, tepi, lanttu och mäxä förståss. Chilla där bara och prata, och pojkarna spela lite xbox... Senare kom joni och mikke på besök. Då klockan var 11 så for lanttu hem. Pojkarna börja sedan grilla korv.
Senare for mikke och joni också, och det var vi 4 kvar. Tepi föröska ringa till någå typer att dom sku komma dit men han fick ingen. Tillslut ringd han till jassu och hon kom dit. Vi for imot henne på vägen. Klockan var då typ 00:15 (?) Lite senare kom även caro dit.
Vi for in till mäxä och di börja spela igen. Men de gjord di int länge för vi fick nån idé att vi sku fa till abc.
De va helt tomt där, men int så konstigt halv 2 på natten about.
2 for vi därifrån och det regna som fan där ute, men de va lugnt jag sku bara hem :D
När jag kom till gamla vasa så sluta det att regna, som sagt "gamla vasa, en plats i solen" Didär andra for tillbaka till mäxä. Men när jag kom hem åt jag min sallad och gick och sova.

Nu just är jag ensam hemma och har ingen aning var alla e, förutom bror som e i jobbe.
Vill nån ha mej sällskap? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0