åska♥

Vakna idag med att solen lyste. Ute var det som bäst i solen +44, sola en stund ute och det var såååå varmt. Efter en liten stund simma jag, och de va så svalkande. :)
Slängde snabbt på kläder och körde till stan för att träffa anna, sna & laws. Vi for på en glass och satt och prata i solen. Eller alla förutom jag åt glass för jag hade inga pengar plötsligt kvar (!!)

Efter en stund börja de anyway regna pch vi gick in till rewell center. Annas pojkvän joina oss också faktiskt. 17:10 ungefär körde jag hem. For med mamma via en bankautomat till butiken.

Senare nu på kvällen for jag och simma med mamma i poolen. Men kuna int simma alls länge för det börja åska. Stod sedan på balkongen för att titta på åskan men den var lite lame. Två eller tre gånger kom de ordenklig åska.

Klädd på mej igen och vi for med mamma till abc för att köpa lite smått och gott.
Nu väntar jag på att åskan ska komma igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du video på ert cheerleading program som ni tävlade med? :)

2011-07-24 @ 16:31:38
Postat av: mawwee

sv: joo jag har, har laddat upp den på youtube för några dar sedan. jag e int själv och tävlar jag filmar, och jag käms så otroligt över den för jag ropar jag skriker hela tiden och annrs e de int så bra filmat (surprise när jag filmar :D) men min kompis tvinga mej nästan att ladda upp den på youtube så nu e den där, rekommenderar nästan att stänga av ljudet :D



http://www.youtube.com/watch?v=k3lIZs7mSVo

2011-07-24 @ 16:39:27
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0