21:17

Har kommit för ganska länge sen hem från siics och marigona (pizzeria).
Mixu var också hos siic när jag kom dit. Var där nån stund, och min mage tänkt dö av skratt! :D
Sen så for vi till marigona, mixu åt kebabrulle. Först satt vi ganska tysta och vi var lugna, men de sluta med klott och värre skratt. Har int sett mixu på en bra stund sådär fjantig och rolig. Men de e ju bara plus i kanten.
Sen så cykla stiina och mixu till orrnäs till mixu. Och jag cykla hem.

Nudå så har mina planer ändrats, var meningen att jag sku fara till mäxä övernatten men de blev inget för han kommer så sent hem från jakobstad. Han har haft matcher där i innebandy.

Såååå jag e med mäxä imorgon då. äääh sista dan på jullovet, helvetes sorligt men sant!

gammal bild på dendä gooskatten som ennu fanns!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

tenk han e allti såndä me meiiii.... hehheeheheheheheeee så man får nauraaa :)

2011-01-09 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0