16:43

Huhhuh vilken dag. Nåh den börja ju bra halv 10 med gymnastik och innebandy. De e fyra flickor, jag, ina, janni och sara tror jag den sista heter :D och resten pojkar dvs. 10 andra pojkar. :D
Hadd nog riktit kul men man får nog va lite rädd att man int får hjärnskakning med dom!
Efter det hade vi kundkonflikt och sedan till stan för att träffa jem. Missa första bussen, for rakt framför min näsa -.- Så blev att fa med 14:05 bussen istället för 13:40. Men nu ska jag vara duktik och göra nätkursövningen igen lite. Hoppas jag sku få över en halvsida nudå skrivet.
OCH om nån vet hur man får på "Asiakirja - WordPad" mellanrum mellan raderna så berätta gärna åt mej också :)
och jooh :D vili har fått nån idé och plopp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0