much to do

Nu har stägringen slått igenom igen och har 37.0, efter när jag har kommit hem från variska dvs. 2 så har jag int haft kallt så de kan va en orsak med stägringen. Måste ennu städa klädskåpet och göra nåt annat som jag int kommer ihåg.

Har blivit förresten svarthårig nuförtiden, färgade med guldbrun färg och det blev svart :)::)):)::):) så trevligt...
Vill TACKA mina lagkompisar för ett fint pris som jag fick idag "team mate of the year iron 2011", sku aldri ha tänkt. t-a-c-k iron♥ nie guldvärda!
Har förresten fått en bilxt som har varit pappas gamla, jag vetint om den funkar dåligt eller om jag int bara kan använda men jag har gjort allt men endå är den int så bra........
EDIT: här har de gått några timmar och jag har städa skåpet och ladda upp bilderna och nu ser jag på bb!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer Steel få nya dräkter nästa år? :)

2011-12-06 @ 17:12:24
Postat av: mawwee

tyvärr int, qs får :)

2011-12-07 @ 08:13:11
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0