varför ska det alltid vara lika svårt att hitta på rubriker?

Klockan 1 idag körde jag till variskas skola för att träffa sami. Men han kom 45minuter senare än mej. Efter 3 for jag hem, böt kläder och hjälpte mamma för att ställa i ordning. Halv fyra och fyra tiden kom släkten. Härligt att få se dem också emellan. Två timmar senare for de och fick lite brottom till träningarna. Fick en liten hit (läs: engelska) i käkbenet, så kunde int träna de sista ca. 45minutrarna. Tog så sjuuuukt! Sjukare bara när jag hade is. Men nu faktiskt så tar de int nära på heller lika sjukt så jag tror att jag int behöver fara till smedsbyvägen imorgon. Beror på hur jag känner mej på morgonen.



















TNAKS god för att bilderna e nu här, e bara en timme försenad från min sovtid enligt mej själv!
så gonatt NU


Kommentarer
Postat av: jasmy

söpö toi sun mekko! :)

2011-08-08 @ 04:23:59
URL: http://lifeofjasmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0