:)

Fick brottom till stan, vi tänkte med vårt lilla jäng fa och tälta men ingen hade en tält, så vi for med miksu och renko till stan för att söka tältar. Vi tänkt vara till top sport som stänge 7 och klockan var halv 7, så jag körde så fort min "luumu" kymco for. Men det var lite onödigt för vi for int alls till top sport. Vi for istället till halpa halli, hitta en tält för 36.90€ som e för 4 människor. Den blev min! Men nu är min spargris tom :( Tog därifrån 50€ och nu är de kvar 15e..

Vi far med stiina, miksu sami och renko till strömsö för att tälta, hur nice låter det? så nice!

Jestas vilket körandet idag. Min guldmor har åkt hem idag till stockholm, hann int seja hejdå ens till henne!

Sånhär leénde ska det vara hela kvällen/natten/morgonen

Kommentarer
Postat av: sn4

MEN gullebulle he e ett tält och flera tält. inte tältar och en tält. puss <3 ;;

2011-08-01 @ 22:33:56
Postat av: sn4

MEN gullebulle de e ett tält och flera tält. inte tältar och en tält. puss <3 ;;

2011-08-01 @ 22:35:18
Postat av: mawwee

haha förlåt sna men modda e svårt :(

2011-08-02 @ 14:45:05
URL: http://mawwe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0