yellow and black

Igår var jag i sängs redan halv 11 men började sova halv 12, pratade med ina i telefon en halvtimme, eller om vi ska vara exakta 29 minuter och 59 sekunder. For och tvättade bort sminket och tvättade tänderna och sedan började jag sova och somna direkt.

For till 09:35 idag till skolan och hade två timmar kundkonflikt, vi såg på filmen marley and me gilla den, speciellt då owen wilson är med. Och trodde jag inte skulle gråta i slutet men det gjorde jag (pinsamt) i skolan :D haha! Nåmen var int den enda. Vi fick veta vad vi fick i provet som vi skrev igår och jag blev överraskad (på bra sätt) fick 2! och jag trodde jag sku få 1 när jag hade missat så mycket.

Efter skolan for jag till fammo som jag inte har varit hos säkert på ett halft år, spendera min tid där ungefär i 2 timmar, mamma kom där via och tog på mej hem och for ganska direkt till gold träningarna, lärd oss en ny nice dans som vi kommer att visa på uppvisningen 14.5, efter de egna i två timmar.

Imorgon ska jag vakna jag vetinte när, har int bestämt mej ennu men då ska jag slå på datorn direkt och skriva "nätkurs" provet och sedan göra mej klar för skolan. Och kommer ha en SÅ chill skoldag, ganska härlig avslutning på perioden.

Nu ska lilla maws och sova, gonatt världen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0