fääädit

Wade ringde åt mej före 10 och vila att jag sku fa till mäxä en sväng för att han och mikke har inte sett mej på länge. Jag tvekade lite men wade fick mej övertalat. For till mäxä och tänkte att jag skulle vara där i kanske 10 minuter men jag lämna till en timme ungefär.
Usch vilket färdigt folk :D Där var mäxä, mikke, wade, joni, eetu, ida & marie. Elma hade också kompisar där och så hade elmas lillebror också en kompis så hela kämppän typ fullt. Men de va lite lame så jag for hem och skulle ju endå bara komma dit en sväng.

Nu är klockan 0:08 och jag har hunnit vara hemma i nästan en timme. Ska fara tidigare och sova än igår (03:00) och har träningar x2 idag.

uttagningarna i tammerfors, november 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0