+20 i solen

Min dag började i simhallen och slutade i stan med mediahorona♥
Min skoldag sluta 10:45 och jag skulle träffa anna (brtl), jem & janni i stan 13.00 så jag hade ingen brottska today. Tog det lugnt i simhallen bara. Halv 12 endå så hade jag och mamma bestämt att vi far och äter tillsammans och mammas jobbkompis.
Plötsligt blev det brottom till mama's kitchen var vi skulle äta men sedan ringde mamma och sa när jag var påväg att jag behöver inte ha brottom för hennes jobbkompis hade inte kommit ennu. Och jag gick så snabbt så det värkte i mina ben. SÅ gick onödigt hårt.

Maten i mama's kitchen var über god. Åt lasagne och nybakade bröd och sallad.
Efter det for jag och mamma mittemot gatan till haanpää och köpte hårfärg och deodorant och läkerol.
Mamma gick tillbaka till jobbet och jag for till hm i 15minuter sedan joina janni mej och vi började gå emot anna och jem som vi skulle möta!

Gick till arnolds för att hämta hjärtformade bullar och for till frihetsstatyn för att äta dom i solen. Hadd påriktit varmt idag! Hoppas nudå att våren är påväg.

Resten av dagen och kvällen borde jag läsa på kundkonfliktprove som jag har imorgon och jag förstår inget?! surprise...


Kommentarer
Postat av: mandii

lovin' your eyes ! ^^

http://allmyfab.blogg.se/

2011-04-08 @ 11:48:22
URL: http://allmyfab.blogg.se/
Postat av: sonyaevelinas

hhuuhu vi har precis köpt en prick likadan dator som din :D

2011-04-10 @ 12:10:27
URL: http://ssonyass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0