13:13

Kom till skolan 08:16 och skrev i ca. 40min kundkonfliktsprovet det handa om, aggresiv, chock, säkerhet, felbehandling och tyckte att det gick bra. Men efteråt när vi prata med janni & ina så påstod jag att jag hade missat mycket som jag skulle kunnat skriva i provet och nu är jag int så säker mer hur det gick för mej. :s Godkännt sku va kul att få iallafall.

Var även första i skolan som röstade i riksdagsvalet (såndär test) och det var lite pirrigt då jag inte visste vad och hur jag sku göra :D Men hade nån random lärare där som berättade hur jag gjorde men haha ja moka :D
Nåja kännd mej lite speciell när jag var den första som röstade. Blev även intervjuvad av radio x3m. Och vissta int vad jag skulle svara och de va knepiga frågor :D såååå if you hear (heard) me, tell me! :D För har ingen aning om det hörs i radion och om så när!? :D

Idag kväll 19 - 21.00 har vi (west coast vikings iron, (cheerleading)) träningar i roparnäs skola, och alla som vill får komma och se på, fast bara nå random som går på gatan får komma. Vi har normala träningar så man får komma i hela 2 timmarna om man vill. Och jag är pirrig för jag känner mej att det kommer att vara über mycket människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0