träningsveckoslut

Jep, har int hunnit blogga på två dar haft så fullt upp. Men igår var jag från skolan till karleby till nån fabrikliknande ställe, som di gjord tidningar i och papper. Fick ta gartis saft, katte, bröd, kex, fisksoppa, och gratis ritpapper hur mycket man själv vila. och godis förståss. Och jag som glämd att jag e i godisstrejk så hadd äti godis. Men var faktiskt i en vecka och en dag. Hadd ur kul i karleby. Såg haralandet också :D:D När vi for hade jag båda jackfickorna full med kex :D Somnade i bussen båda vägarna, men hade lite problem att sova för vakna nästan hela tiden av att jag gjorde ''pakkoliikkeitä'' som jag int vet vad de e på svenska. Men endå att man typ hoppar till och vaknar.
Om en halvtimme ska jag börja fa till träningen, har träningsveckoslut idag från 12-16, och sen till tränaren och titta på träningsvideon och äta smått. Imorgon 10-15, och på kvällen med lage till amarillo :)
OCH min huppare har kommit, lägger bilder senare, den är urvarm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0