asiaaaaaa

hej again efter en dag!
Tänkt berätt om mina vrister (jätte kul, tänker ni säkert)
På träningen gjorde jag en såndär akrobatik"serie" och landa lite "fel" kan int rikti förklara, men tog jätte sjukt i båda vristerna. De bara plopp och så var jag med båda vristerna på mattan och dit lämna de.
Efteråt börja jag tänka att tänk om båda vristerna sku ha gått av, JAG SKU SITTA I RULLSTOL! :O bara plopp och så sku di vara av. Glad för de att jag dricker mjölk, för jag lovar di sku ha gått av annars, kom så hårt "fel ner".
Bilderna från tävlingarna kommer när dom kommer ;s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sinä olet Helmi! Ainutlaatuinen. Kyllä sinä kestät ja pärjäät. Voimia ja luota vain tulevaisuuteen.

2010-11-22 @ 20:02:12
Postat av: mawwee

:o jooo kiiitos!

2010-11-22 @ 20:41:31
URL: http://mawwe.webblogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2010-11-22 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0