Terve, This is Lawws speaking ;)

JESS, så, nu ska jag vara här och hålla i gång denna vackra blogg under den tid då vår käre Marre sitter i en stuga i Danmark. Så enjoy, jag finns här bara en begränsad tid ;)
Jao, nu just tänker jag int börja prata om allt mellan himmel och jord, det får lämna tills imorgon, men kort om dagens aktiviteter;
Morgonen var en positivt trög händelse, morgonkaffe och några avsnitt av Ruohonjuuritasolla (rekommenderar jag varmt), sen bar det av till abc i det förvånansvärts varma vädret. Träffade människor, körde hem igen och upptäckte att skobo sitsen var så lös att den nästan flög av när jag öppnade den, så kära vännen Ville tog och skruvade fast den, sen blev det kaffe och att tvätta skobon, här är resultatet, en fin och ren skobo som blir skitin senast om en halv vecka igen :)
ja, o de va ju...en "bra bild"

Men,  nu säger vi att det var bra såhär för denhär dagen, fortsättning följer imorgon ;)

Ps. Marre hann ju faktist med färjan, även om det var lite osäkert i ett skede, men hon är alive&well, så va int oroliga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0