MIKÄ KESÄ

Tjohoo :D
Termometern visar 35+, men solen lyser på den så de e ju kanske int riktit sant :D men varmt e de ändå, även om ja sju på morgonen vaknade och de åskade för första gången i år, tycker om åska men av någon anledning så har jag vissa svårigheter att sova då det åskar :D
Nå, äwäwä, nu kom typen hit o nu ska vi typ kolla Pasila i några avsnitt, kommer helt säkert många inlägg idag ännu eftersom jag e så inne på dethär med att skriva blogg, och joo marre, ja vet att du sku läsa min blogg :D
Men det känns lite som att alla har blogg nu, och jag är väll smått känd av att allt ska vara tvärtemot vad alla andra gör, men får se, kanske till hösten, lite beroende på vart jag hamnar vill säga om jag slipper till kaustinen sku det kanske bli aktuellt :D
Men nu som sagt Pasila

,sen får man se vad som händer, i alla fall är det helt säkert att det kommer fler inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0