(I)

Sen kom ja på en sak ännu, och det är ju att som ni märker så skriver ja ganska långt (:D), och...jaa- de e ju lite voivoi för såna som bara vill se på bilder, men jag äger int riktigt som nån kamera (ska köpa, genast då nån skänker mig pengar), så det är nu bara kalla fakta att det inte blir värst mycket bilder.
Men ja, int e dom nu så långa att man int sku orka läs, då e man bara lat, men att om det är tillräkligt intressant är ju en helt annan sak :D (kommenter, kommenter)

Men eftersom dethär var ett sånthärt inoficiellt inlägg..så kanske ja ska toka in en bild 8)

det är högst ovanligt att jag lagar bilder på mig själv överhuvudtaget nånstans (t.ex. om man kollar facebook så finns jag på fem bilder, medans andra människor finns på hundra bilder :D:D) så dethär är ett enastående tillfälle att se lilla underliga jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0