skratt, skratt & ennu mer skratt

Var ute efter träningarna med siic & johanna, vi var vi variska. De e ju dedä wasa footboll cup och vi variska e de nå lag från ESTLAND :o som e där, och jag som har trott att dedä e bara för finländare men tydligen nuförtiden e estland med :D Vi prata med dom, fatta ganska myki va dom pratar för de e ju ganska samma som finska :D Men vi prata engelska med dom. haha min engelska e ju rikti BRA, eller så int

Sen prata vi med nå andra människor från hesa, di va riktigt trevliga :)

HAHA, jag som trodd att didä estlands-typerna int fattar finska alls så jag sa till siic och johanna "vittu mul o kusi hätä" och så börjar di skratta och så börja vi skratta och nää va de va kul :D:D

Sen kasta di godis åt oss genom fönstret och jag som sku va i godisstrejk tills lördan :D

ps. dummajaakko ska int heller lämna dit, han va elakast och 'kusetti' mej, och han tror ännu att jag tror att di ska lämna till en månad.

idag har jag namnsdag :--)

Kommentarer
Postat av: a nnaa

De e ju från några andra länder också , t.ex. Ryssland, Sverige, England :)

2010-07-02 @ 08:14:32
Postat av: siiic

hahahahahhha :D:D:

2010-07-02 @ 08:32:54
URL: http://siiic.webblogg.se/
Postat av: sn4

HAHAHA, jag å bertil satt å diskutera hede me att di muka sku lämn dit en månad att he e npo baa bulla men får si sen så hadd vi rätt XXDXDXD

2010-07-03 @ 19:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0