söndag

Klockan nu : 0:35 ! tror det inte blir någon kyrka idag ;< orkar fan inte stiga upp och jag träning halv 2 också nejfan kommer att sova då ennu :s
Ska nog säkert fa snart och sova. Har ätit lite ostbågar och druckit limsa (y)

HAHAHHAHAHAH måste berätta om fredan :D när vi hade helsokunskap så gick vi igenom såndär att man ska seja tack och varsågod och man inte ska komma försent till timmen, och inte skräpa ner osv. Så stod det där att man måste hålla för munnen när man gäspar, så frågade sam av läraren att varför måste man hålla för munnen när man gäspar så svara hon att så inte matresterna ska synnas eller annat och så just då så sträckte jag ut mina armar och så tittade jag att varför hela klassen stirrade då mej ;oo och så hör jag just läraren seja "just som fröken lahtinen gör där" och så märkte jag inte att jag gäspade utan att hålla för :D så börja jag skratta förståss:D hahaha

DEN DÄR PINKKIGA LÅDAN HAR FÖRSVUNNIT :< :< :< :< :< hittar den inte

Kommentarer
Postat av: J A N I N A

ja lovar de e nicklas som ha blivi hungri ;D

2010-01-11 @ 22:02:49
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0