måndag

Mindre bloggning igen. Har samhällslära prov på torsdagen, hoppas hoppas hoppas det går bra, ska på allvar kämpa nu i två perioder :) Nuförtiden går skolan före allt annat. Meeeennnn kort om dan:

Skolan;
religion, var ganska intressant
matte, övade på samhällslära prov (så är det när man är cp ;))
mat (vi i bgs har salladsbuffé vecka, får olika grönsaker varje dag och såser)
musik x2, spelar & sjunger låtar i små grupper

och när jag kom hem åt jag och tittade på tv och lagade finska läxan. Nu ska jag titta på salkkarit
såja, jaa men jag har gjort ett nytt framsteg i musik (a) Lärde mej att spela liiiite på gitarr, såndärt JÄTTE enkelt. Vi spelade och sjöng born to be wild, och jag spelade introt men inte ensam ;) iiih, wää blev helt in i de:D

Näst > musik och chillning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0