hej eller nått

wäwäää, var till kyrkan idag med linda, det blri bara lättare för varje gång som tur:) Min telefon veckaklocka väkte inte ;< men som tur skicka jaakko just ett meddelande så vi vaknade i tid :) Orkade inte vaka men släpade upp mej. Och lyckades igen komma försent till kyrkan -.- :'D Efter kyrkan for jag till lawwe till en timme, hade kulkul nog. Sedan hem och till träningen. Snart är lawwe och janne påväg hit, och ska ennu städa snabbt mitt rum före di kommer :o har ingen aning NÄR de är påväg hit. shit!

MEN dethär va så PAHA igår. När vi slapp in till mej från solf så kom katten till "kodinhoitohuone" har ingen aning vad det är på svenska men så sa jag till katten att ''juokse, rotta tulee'' alltså spring rottan kommer :D och så börjar siic gapskratta :D:D:D och jag menade att apan kommer :D (min bror ja ;)) oi huhhuh , och genast från morgonen börjar siic skratta fhfhj, liksom förvånar int mej (:

random

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0