onsdag idag

HÄRREGUD, idag är det SISTA träningen före fm tävlingarna. ää ! vill träna, är sugen vill känna den kännseln när ALLT går :) ooo shit, börjar bli nervöööööös, but plääääätshit love you♥

kort om dan :

Samhällslära - den var LIMI ! , ingen orkade göra ett piss :D
Finska - über chill, sku ha finska prov eller vi hade men det var "ainekirjotus" som INTE fick bli färdig ;) och om dedär vad jag sa till tarja höras sku jag bli så glad ;)
Textil x2 - sydde nå lappar, vi sku typ lära oss olika sätt att sy på maskinen. :D
wiihiiii, Nu ska jag göra läxor måste göra helsokunskap till imorgon för är inte i skolan på fredag. Vafan har vi ens för läxa ?!!? :D jaa och modersmålsuppsats som jag ska börja med nu och ska få färdigt på EN timme -.-
blir smått bråttom.
förra årets tävlingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0