hittar int på rubriker idag!

Ja for då iväg på a juniorernas träning! Fick vara paparazzi åt aasu ;) Efter träningarna for jag och tanka vid prisma, där var mamma också och tanka, som tur :) Mamma betlarar (A) De lilla bensinen jag hadd sku int ha räckt hem.
Imorgon ska de bara regna ;< usch vilket väder på ens födelsedag, men ska på dan till jaakko och därifrån till träning, man får ju hoppas att de int regnar då. Sedan efter träningen vet jag int vad som sker men hemma sku ja int vila sitta.

For ennu via fammo, fick av henne hennes gamla kors. Sedan läma hon och prata hur länge som hellst -.- Och prata elakt om mitt hår =(
Ska ennu ikväll till syrran.

MINNS ATT GRATTA MEJ IMORGON

miss this !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0