satsa på skolan

^ jaa-a jag ska börja satsa mer på skolan och nu just går det fint för mej :)
Vi hadd förhör i finska idag och jag tänkt faktiskt läsa igår på orden men jag var så envis så jag bästämde mej för att fa till gerby istället med siic. Och jag tänkte att jag hinner när jag kommer hem, men då hadde jag migren så orkade inte läsa utan gick genast och sova.
Men det gick bra, fick 7- och hade läst en gång igenom!
Sen hadd vi också kemiförhör hadd läst en gång igenom och fattat INGET. Men enligt mej gick det bra, men får se hur det går :)
for hem på hål (sk. legid timme) först for jag och laura till polishuset för att hämta mitt mopokort och sen till butiken för att hon sku panta flaskor och sen förde jag hem henne och nu så e jag bara hemma och hör på musik.
Och på kvällen e de då träning , bloggar senare =)
pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0