tarsku

AHAHHAAHHAHAHAAH, uuuuururururuur kul dag :D ha verkligen skratta idag någålunda de som nu går för att jag otroligt sjukt i magmusklerna :o :D och de e så PAIN nu när jag har hosta och sjukt i halsen så då jag ska hosta kan ja int ens hosta ordenkligt för att det tar så sjukt i magen :D Sista rasten idag i skolan va über kul :D jag & siic satt vi bänkar breve tarja (finska läraren) SOM HAR GJORT FACEBOOK !!!!!! :D sedan så satt vi där och prata me henne :D och skratta åt allt typ :D sen då ja sku fråga va hennes man heter fö ja kommd int ihåg men har hört, de va nå jätte roligt kort namn :D sedan så sa hon att han heter yrjö så börja jag & siic GAPSKRATTA och jag föll från bänken på golvet för att jag skratta så mycket :D:D:D sedan så rita siic en tarantella ( en större spindel ) och ovanför den står de "TARZI" och så rita hon skit dit också, så sedan då jag fråga tarja att va de va så peka hon på siic, och vi börja skratta så sa jag nee att "se on sellasta löysää tai kovaa joka tulee sun takapuolesta" :D:D:D alltså de e löst eller hårt hon kommer från din bakdel :D:D hääähäh , förlåt om någon äter just nu :o och vi skratta åt allt :D sedan efter skolan for jag , siic & nicke till haga för att titta :D sedan tatta siic ett UR stort gummi från datasalen och så laga vi två mjukisdjur i ( 69 ) ställning. Sedan for vi till lärarummet och titta sen tatta jag en penna :D och de tror ja siic också gjord, och då vi gick förbi en frys så öppnar nicke dörren och så sir vi glass :D vi gick en så otrolig osmart idé att vi tatta is glass :D 5 sammanlagt :D sen då vi sku a andra gången glass så vakna jag och siic tog, sedan så kom de nån gubbe så jag bara ropa att NÅN KOMMER NÅN KOMMER NÅN KOMMER ! siic hadd int ens fått glassen i handen så hon bara rev dom därifrån stängd luckan och sedan dörren och SNABBT bort :D vi har ingen aning om han såg men pinsamt va de :D och snart nångång ska jag till SIIC. Ska ha en mega kul fortsättnings kväll på de roliga.

enda av hans låt jag tycker om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0