söndag

Skönt att int behöva fara till skolan på två veckor ;) har prao i två veckor. Nästa vecka är jag och lawwe i gloria, kommer att ha jättekul, e säker på de. Veckan efter de är jag och sunshine i abc. Jag tror de kommer att bli liiiite jobbigare :o men de sir man ju sen. Mamma far ti hesa imorgon och e där två dar = att ingen för mej till träningen för att pappa e i kvällsshiftet och så har jag skriba möte på tisdan, neeej de betyder att jag int slipper till träning på tisdan för att man MÅST faa ti skriba skite :s har träning halv 6 - halv 8, sen ska jag till lawwe övernatten för vi far tillsammans till busshållsplatsen och så måst vi prata om praon annars också :) vakna idag typ kvart före två värkligen skönt att få vakna så sent efter gårdagen (= och skööönt att få vakna 10 imorgon för vår prao tid är från 12-4 :D
snart blir de salkkarit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0