klasseftermiddag

hej ! Nu ska jag försöka berätta om dan kort
Geografi - chilla typ hela timmen, behöva int rikti gör nå ;) (Y) sunshine for hem, dissare på klasseftermiddan ;o
Fysik - Gjord klart "järn projekte" , lawwe & sunshine skyll int sen på oss om vi får dåligt i de fö NI dissa mej å sandra :o
KLASSEFTERMIDDAN - först hadd jag lakanvolleyboll, de gick ut på att man hadd ett lakan och fyra från en klass hålld i varsin ända på lakanet och så hadd man ett nät. Sedan sku man sammarbeta och få bollen över andra sidan. Och de va jättekul, 9a förlora två och vann resten, jag minns nog inte hur många "matcher" vi hadd. 9d vann alla förutom oss ;) och är otroligt glad att vi vann dem. Så får se efter 3 veckor hur det gick för oss för då får vi veta resultaten :)
 Sedan blev de srutboll. Och de gick ut på att man hadd en boll och två koner och en strut, man sku ha struten framför ansiktet så man inte såg nått och gå slalom igenom konerna och sedan sjuta i mål och jag tror a klara de bra, OM jag kommer ihåg rätt så vann vi ;) och sen hadd vi styltstaffet men vetint hu de gick :D
sen va de limbos tur, jag sku int va med men så just före de sku börja så ropa rebecca att ja sku kom med fö di behöva en till från klassen för de sku vara 3 st från varje klass. Dåliga var med limbon att de var utomhus allting var ute förutom lakanvolleyboll och ordlek. Det var halt och man måsta ta av jackan så att int den sku distrahera "tävlingen" Jag klara mej långt, sku ha klara säkert längre om int min klumpiga hals sku ha komi ivägen :( klara ca 80 cm (: wäwääw, och sedan va de dags för ordleken men den var jag inte med i. Resultaten vet vi senare och de sista dragkamp mot lärarna :D int svårt att gissa vem som vann :D eleverna klart, LÄTT ! otroligt lätt ;) Sen fick man fa hem ;) jomenvisst kuuulkulkulkul dag(= 
Sedan ikväll far jag & siic till ilonas fest (A)

LIL WAYNE - THE SKY IS THE LIMIT ♥

Kommentarer
Postat av: jo-hanna

har en ny blogg, jjjohanna.webblogg.se! :)

2009-11-13 @ 16:49:05
Postat av: emiS

Heij(:

Din blogg e jätte fin:)

2009-11-14 @ 14:22:52
URL: http://emis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0