farsdag

Jag kom hem för en halvtimme sedan från siic, jag hinner inte skriva nu igentligen för att ska börja fara till träningen om en halvtimme och ska försöka äta nått snabbt. Borde hinna fa till abc också för att fråga prao plats de e kanske försent redan, vi skulle ha in praoavtalen på fredagen senast och om jag & sanna int får därifrån praoplats så vet vi int rikti att vart vi ska fa. Och det blir jätte brottom fö nästa vecka e de prao men de e fixat men vecka 48 har jag ingen aning vart jag ska fa :sssss, vill någon hjälpa mej ? vart ska jag & sanna fa?

Kommentarer
Postat av: annaa

ungef'r som jag o sanna d[ :ooo

2009-11-08 @ 18:11:15
URL: http://annazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0