dålig dag

Har haft en jätte dålig dag, enda från natten, Vakna flera gånger på natten för att anna börja hosta och sluta aldrig (hon är lite grann förkyld) och som KANSKE vissa vet är jag agresiv på natten/morgonen och hadd lust att slå anna :D Sedan så kom katten på natten hihi de rimmar jaa men till mitt rum och börja skrapa på min klädskåp, försökte saaaaasha bort han men han kom tillbaka, sedan öppna jag dörren till han att han fick fa dit. Sen resten av natten sovd jag bra. Jag hade så bra dröm men minns int mer vad jag drömde, och just väcker anna mej när jag drömmer att jag ringer till mamma och jag tänkt fåå nå fel på hon då anna väckt mej just då ja sku prat me mamma men sen märkt jag att de va en dröm.

Anna : går dendä klockan rätt?
klockan e fem före 10 på morgonen
jag : joo, oi vitttttu :o

guuuuuuuud, vad jag blev fittig. Telefonen hade inte ringd vavittttuutut. Nåjaa vi kuna int gör så myki åt saken, jag ringd till lawwe och undra om de e alls nå senare dedä kyrkan men nee, och fö de andra väkt jag henne :D Sen då så somna jag och anna om och vaknade kvart före 12. Annas pappa ringde då och sade att han kommer hämta anna inom 15 minuter. Anna börja klä på sej och åt lite av mina chips :D Så foo hon, och jag gick upp i mitt rum och börja äta chips i 10 minuter :D hähä, sen såg jag på salatut elämät repsris första avsnittet och bandade andra för att jag skulle på träning. Sen då jag kommer till träningen så har vi ''alkulämppä'' minns inte nu just vad det är på svenska men så sku man ha ett par på ryggen och springa över andra sidan med en och andra tillbaka. Jag hade Charm, varje par sku göra de två gånger, första gången så gick de bra charm var så lätt och satt fast så bra, men kännde att mina fötter lyftes inte ordenkligt. Sen min andra gång när jag sku springa till mål så staplar ja lite, försökte lyfta mina fötter men de gick inte. Plötsligt låg både jag och charm på golvet. Jag minns inget att jag föll bara när jag föll rakt på ansiktet och låg där. Dendär smällen rakt i kinden hadd en sekund huvudvärk kännd som det kommer näsblod och tryck i huvudet men det gick bort. Och så tar det sjukt när jag äter. SJUKT tog det. Plötsligt känner jag en smärta från lillfingret på vänstra handen. Jag kunde inte sätta den helt rakt. Men den blev bättre sedan får jag inte andan försöker dricka vatten hjälper till några sekunder försökte andas djuuuupt in men nej hjälper inte. Drack mera och mera och tillslut fick jag andan. När vi tänjde (vetinte hur det skrivs) så börja jag känna smärtan i lillfinget igen. Tar sjukt när jag rör på den och den blev lite grann uppsvälld. Och är så otroligt sjuk. Jag tror jag har ''hiusmurtuma'' men kanske inte heller för fingret är inte blått. Och hade ingen power att göra akrobatik idag heller. Dåliga träning för min del. Snart ska jag till stan med lawwe, idag e de ju julöppning =) Men nu kommer lite bilder från gårdagen :)

 orkade inte svänga, men bal''klänningen''

 HAHA

marre ft. anna
 lullis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0