stranden

som tur ha int dihä bikini kommi ennu till vasas gina tricot ! ps. dom e gröna

har varit 2 dar i rad i sandö =) ha blivi lite brunare , men ha  brännt mej ganska myki också ;< t.ex. låren, nacken , lite i ansikte, foten & axlarna ! de tar sjuuukt.
Igår efter sandö så cykla jag, siic, jasmy, jannika & meeri till stan och va där några timmar. Sen träffa vi jassu & ilona, just då va de ju dendä wfc disco där vi tropiclandia så dom sa att vi sku kom med dit så for jag och siic med då. Genast då vi slapp dit så cykla vi geast till sandö och va där en liiiiiten stund ,  och då va vi med miika , annila , wade , mikke , miksu , anssi , och dendä enas namn kommer jag int ihåg :) + jag jassu ilona & siic. Sen vila di fa ti mäkken så for vi dit men nähä där vila di int heller vara så fo vi ti hese å stanna där.
Sent på kvällen 11 tiden så for vi hemåt mot gamla vasa med siic jassu & ilona. Jassu och ilona sku träff 2 pojkar som va tror ja från hesa som va också där vi wfc. Sen börja vi leta efter dedä placen var dom va men vi hadd ju ingen aning att var dom va. Vi leta efter dom säkert 1 ½ timme. Vi cykla vilse ur många gånger, men sen tillslut hitta vi dem när klockan va efter 12 nångång. Sen börja jag siic & jassu cykla hemåt och ilona lämna dit me dem :) Ilona sa åt mej att ja sku ringa åt henne efter en timme sen då ja gjo de så tittidii har hon fast telefonen (Y) ! great tänkt ja ;o fö om int hon hittar hem eller årkar cykla hem från runsor till stan så tänkt hon komma övernatten till mej men neeeej int kan ja få tag på henne när hon har telefonen fast. Sen gick jag och siic och sova runt 2 tiden. (=(= ojoj vilken dag.
OBS OBS OBS ! IMORGON PÅ NATTEN / MORGONEN ÅKER JAG TILL SVERIGE SÅ JAG KOMMER INTE ATT SKRIVA PÅ EN STUND !
men ha de braaaa people , nujt så länge ni kan av den fina värmen vi har
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0