mkay?

Jo, glömde berätta att när mamma förde mej till träningen pratade hon om när hon var som mest rädd i sitt liv och det var då hon var i min ålder alltså 15 års åldern, hon var i stan med sina kompisar och plötsligt kommer det en gubbe bakifrån och bär bort henne, mamma sejer åt honom både på finska och svenska att han ska släppa ner honom men har gör inte det och mammas kompisar trodde det var på skoj så dom gjorde inget, sedan så krångla hon i sina ben runt hans så han föll bakåt och tappade greppet och så snprang hon bort, andra gången var när hon gick en söndag kväll ensam i stan påväg hem så var det en gubbe som följde efter henne i alla fall i 10 minuter och han var ca. 20 meter ifrån mamma hela tiden. Och när mamma gick snabbare så gick mannen snabbare och hon tänkte att då hon kommer på gården så springer hon in (bodde alltså i ett höghus) mamma hade nykeln färdigt i handen för att yttre dörren brukare alltid krångla så nångång öppnas den genast ibland inte. Hon hade en annan plan om hon inte får upp dörren så hoppar hon över staketet till ett annat höghus"gård/lägenhet" och springer vidare. Men som tur fick hon upp den på första försöket och stänger dörren så fort som möjligt efter sej och mammas föräldrar alltså min mommo&moffa var på villan så ingen var hemma int hennes bror och inte hennes syster. Så just när hon får fast dörren så ropar mannen att "hei tyttö" och å var mamma innomhus. Och hon berättade att hon aldrig i sitt liv varit så rädd som då. Och ganska hemskt är det ju.
Nu går jag och sover klockan är 11. Fick installerat en cd-skiva till min telefon så jag kan radera och laga nya låtar för jag klåpade så nåttsätt förra gången så det inte gick att laga låtar och radera. Så nuuuu fixat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0