FÖRSTA december

Kan någon fatta att det är första december idag, jag kan inte i alla fall. På morgonen var det konstigt att öppna sin första lucka på julkalendern för har ingen julkännsel alls, det finns ju ingen snöööööööö.
Igår fick vi ut våra betyg nu efteråt då niorna har varit på prao i två veckor och jag fick SÅ dåligt betyg. Alltså det varierar varje period från 6,9 till 7,5 ! och nu har jag 6,9 och faaaan vad jag blev arg, har sängt med jätte många ämnen och JAG som skulle slippa in till FKF (en skola) men medeltalet måste vara minst 7,5 så jag räknade ut igår att om jag förbättrar i ALLA ämnen ett vitsord högre och har 12 ämnen sammanlagt så har jag en åtta och slipper lätt in, jag tänkte ju fara med anna till fkf och hon hade medeltalet 8,7 så hon slipper läääättt in. Så nu gäller det :
Vara mindre på datorn när det gäller PROV
Sitta tyst som en ängel på alla timmar (a)
Vara AKTIV
Följa med på timmarna mera.

betyget :
uppförande : 8
modda : 7
finska : 7 SÄNKT
engelska : 6
tyska : 7 SÄNKT
matte : 7
kemi : 6 (har det på avgångsbetyget)
geografi : 6 UPPHÖJT
samhällslära : 6
textil : 8 SÄNKT
gymnastik : 8 SÄNKT
datateknik : 8

och det här förstår jag inte hur jag kan ha fått sängt i textil & gymnastik och min jävla uppförande sku få va 9 som jag nångång ennu hade.

Min schema för idag :
Elevhandledning > berättade om min & lawwes praoplats och hur det gick och hur det gick andra veckan
Gymnastik : öva på danserna som vi har till balen på fredan, johannes e mitt par (AA)
Religion : prata en stund på början av timmen, skrev lite
Finska : börja skriva en ainekirjotus
HÅÅÅÅÅL : hahahaha hade ÛBERkyyl me siic, sprang runt och härja, vi knacka på tarjas klass och sprang sedan bort men ingen öppna :( sedan då gick vi ti nån klass i blåa och så hitta vi mimo där och så börja vi sii på han och gömma på samma för läraren :D men hon såg oss så och laga tillslut såndär "draperi" ner så vi kunde inte titta in. Sedan skratta vi igen som aldrig förr och så tatta vi knäckrbörd ;) wei och för TILLFÄLLET dricker jag kaffe, det är JÄTTE ovanligt av mej :D sju sträck nio är det träning, jag bönar och ber, vill så gärna ha dendär pyramiden istället för krusari som lottis jag hoai linda charm ama heidi laura jessica fiffi jenkki & ALLTSÅ det här e just dethär man har alla andra förutom ens namn man inte kommer ihåååg ;o ÄÄ blir galen vem är det? JAAAAAA men vafan jag trodd jag skrev heli dit redan men nähä :o ja men vi har hittat på en jätte häftig lätt pyramid som funka på första försöket ;) såååå, kanske inte kommer att blogga så mycket för försöker kämpa med skolan nu.

planer för resten av veckan :
Tisdag (idag) : träning♥
onsdag : träning♥ och svart-vit tema i skolan
torsdag : träning♥
fredag : BAL för niorna
lördag : till anna övernatten och solf♥
söndag : kyrkan på morgonen med anna, och denhär gången missar vi INTE den. och träning♥

METRO STATION KONSÄREN I SOMMAR♥ längtar längtar längtar best

Kommentarer
Postat av: Lawws

O DU GLÖMD ATT LAWWS FICK 10 I FINSKA O SÄNKT I UPPFÖRANDE, O SÄ SKIRVS SÄNKT ME K O INT G ; DDD

haha joo, liite överenergi kanske?

2009-12-01 @ 18:09:15
Postat av: mawwee

men SORI då :D

2009-12-01 @ 19:15:32
Postat av: Lawws

jaaaanå, joo =) ja tyckt att de sku ha kuna vara rubriken !! ; DD

2009-12-01 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0