fick inte...

... sovt inatt. Somnade först efter 1 och gick till sängs 12 :oo
Vet ni vem som ringde mej i bussen påväg hem från skolan ? (A) min samhällsläraLÄRARE:D monica, vet inte hur hon har fått mitt nummer :D men hon meddela att vi får två exktra block imorgon att öva på julfesten som vi värkligen behöver :) tack för det. Och man får ju hoppas att emma får musiken färdig :)
Har drömt nu 3 nätter irad om jaakko. En gång har jag lyckats att drömma om samma sak en vecka, det har som varit fortsättningsdel:D men minns inte om vad ;)
FÖRRESTEN!!?!??! vad är detta? det kommer inte salatut elämät idag :o !!?!?! skulle just sätta det att banda för att kommer endå att missa de ikväll och så står de inte att de kommer :o
nehe och nu fick jag veta att de är på jullov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0