cykeldag

som tur kom jag hem nu, för det regnar där ute.
Cykeldan i sundom den va tråki men lekarna va roliga :) och ingen kan ju vinna 9a :) i'm sorry 9b ;)
vi gick nån uuuuur tråki naturstig som va faktiskt lite jobbi ;o den räkt en timme.
Efter öjberget for jag med siic , jussi , siic , mimo , nicke , rasse , ankan , tobbe , bibi , jontte och nå andra random typer till aktia, och va där i några timmar. Men nicke & rasse foo typ genast!
Sen senare for jag till anna och hämta mina grejjer och skotern min och foo till ankan. Dom har typ världens största gård :o Så va vi hos tobbe också en liten stund, där hoppa vi på trampolinen och så, och efter de for vi snabbt till butkien och därifrån till fotbollsplan. Har huvudvärk och ogjorda engelska läxor -.-
ha de bra !
ps. jussi körd över mej me cykel ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0