HUH

jag har stressat ihjäl mej igen över att hinna läsa alla teaterpjäsen i tid och läsa till provet jag hade idag. Igår slutade vi halv 11 eller fick sk. läsledigt, hälsa på mommo och läste på provet, for till silveria för att se media treornas yle projekt var jag och andra från scenkonst var och medverka, kom hem ungefär halv 9, gjorde två deadline som kom en halvtimme försent...
fortsatte sedan att läsa de sista jag hade kvar på provet, blev klar prick 3 på natten... Sovde i tre timmar och trodde jag skulle gråta blod när jag vakna, men de gjord jag int, snooza utan snoozning i 45min och fick bråådis. Tog med världens mellanmål till skolan för trodde jag skulle vara 10 timmar i skolan så därför for jag till butiken för att köpa eneridricka och kom försent pga. av de! men vi fick fa hem efter provet. Ska tillbaka till skolan 4. 
skrev provet i fyra timmar och aj jävlar va sjuk handled jag hade, skrev så snabbt sista halvtimmen.
vet faktiskt hu de gick i provet, kanske ja fucka den kanske int.
och nu borde jag läsa ytterligare tre pjäsen till men hinner int, ska fa om en halvtimme #perkele
 
har party fiilis. Wohooooohohohohoho
Exakt då om ett halft år e jag 20!!
#skäms
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0