stegring

Hej hallå, idag har jag vaknat med sjuk hals och stegring. Tänkte ju förstås bara att jag har stegring för att jag just vaknat att jag e därför så varm. Men inte, stegringen bara höjts under dagen.
Suttit på balkongen och solat idag i 1.5h-2h.
 
Har druckit ingefära vatten, och finrexin och ätit codemax och mynthon.
Hoppas på att bli frisk på en dag. Just my luck att bli sjuk till resan.
 
Kvällen går surprise surprise att skriva förhandsuppgifter and so on.
 

jag blir tokig, det fortsätter

 
Idag vaknade jag mycket tidigare än vad jag brukar för att små barnen knackade på dörren, kunde inte sova mer.
Tagit lugnt halva dan, varit med mamma till butiken, gjort pizza och sökt mer sommarjobb. Det har jag gjort idag, och kvällen fortsätter att skriva förhandsuppgifter och kanske möjligen söka till skolor. OCH har skolsaker, manusskrivning och samhälls-, företags- och arbetslivskunskap som ämne.
 
Ikväll får jag se min gudmor som är i finland igen♥
Tre dar tills sverige, 16 dar tills helsingfors.
 ig bilder
 

PAUS

Har hållit på säkert i tre timmar och sökt vart jag sku kunna söka som andra plats, och skrivit förhandsuppgifter.
Jag dör, måste skriva massa massa under lovet och skicka in allt före tisdan, okej måndag egentligen. Men jag vet att jag skjuter bara framåt och framåt om jag int tar itu i det nu.
 
Jag orkar int. Borde ennu skriva lite mindre än en sida och har inga ideér kvar. Har typ skrivit allt vad jag kan. Men måst kämpa om jag vill bli godkänd.
stay positive

hej

 
Är taggad upp till tusen inför träningarna :)
Var varit på måndag på möte i botniahallen angående motionsjippo som kommer att vara i botniahallen 27.4, varit på gymmet, skolan och skött lagstuff!
 
Idag var vi bekanta oss i Novia, scenkonst. Så intressant, kanske blivande.
Inget nytt att berätta. Skola, gym, träning, sova repeat.
 
 

23 days left!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag dör.

ordlös i rubrik

Denna vecka har gått i skolan, träningar och gymmet. Och kommer att fortsätta på samma sätt nästa vecka, så inget speciellt. Jag är fortfarande osäker på min framtid och det gör mej väldigt stressad och osäker som mej själv.
Vill sova några år bort och se vart jag kommer.
 
Alltså jag har inget att berätta, känns som om jag bara klagar isåfall om jag ska berätta om nått. Är inte rätta tillfället för att skriva nu.
tider som gör mej glad! think positive

äntligen

Har avklarat veckans tyngsta dag, tisdag. Så glad att få gå sova tidigt på vardagen. Duschat tidigt och hunnit tänka på morgondan.
 
Imorgon kallar gymmet igen och träningarna på kvällen. wuhuuuu!
Ska göra muskler och sedan gå i sängs.
förra veckans bilder

great feeling

Varit i skolan från 8-12:45, kört raka vägen till gymmet. Körde på RPV 30min och nått annat före det ungefär halva, hoppa in med emellan. Sprang sedan 5km. Kändes så otroligt skönt att gå i duschen efteråt.
Om en halvtimme ska jag iväg på träning, jag e så trött men nog ska jag orka träna ennu :) keep going!

jotain tuttua

I helg har jag varit med föräldrarna och bowlat, och ätit första gången kebabrulle (!!!). Skrivit manus i skolskenet. Somnat tidigt den kvällen.
Söndagen sovde jag ut och tränade på kvällen.
 
Inkommande två veckor ska jag träna extra mycket! woohoooo.
Igår gjorde vi även harlem shake med juniorerna, haha :D
 
Nästa vecka blir det studiebesök till jakobstad. I väntan på klarheter.

weii

denna lilla figur fyller hela 19 år.
Lämnat i skolan till några timmar för att "jobba", skaffat ett kort till lady slim för en testvecka.
Nu ska jag och träna lite och sedan träna juniorerna.

händelser

Är i liv igen förtillfälle. Veckoslutet var ganska aktivt. Lördagen tränade jag föräldralaget från 11-12.30, tränade efter åt i två timmar med en sk. "stuntgrupp", körde hem och for direkt på en 7km lenkki ennu efteråt med laget till ruinerna för att åka pulka och göra stunter. Okej jag åkt en gång och var så himla rädd.
När jag kom hem hade jag sjukt i fötterna och jumsken, så tog det lugnt bara.
 
I söndags hade vi tre timmars träning med essi (utomstående tränare), de gick så bra e så stolt över mitt lag.
Igår hade jag en hilmla-stress-dag. Var i hs center med andra lagkompisar och fyllde ballonger och satt upp tarror inför rewell storm. For direkt till amis för att träna själv. häääärligt
 
Idag blir de juniorernar träning.
var som helst, när som helst

Stimburi 17 <3



ihihihihi, love you♥

fredag, mitt favorit f bokstav

hejhejhej, har fått faktiskt nått gjort i skolan idag (!!), pratat med studiehandläraren, tänkt på framtiden utan resultat.
Sitter i mitt rum och tar tänt ett ljus.
 
bgs var awesome, eller okej inga minnen e ju kvar men skolan e snygg. så trevligt att få prata med gamla lärarna och försöka lista ut vad som har varit var.
 
Kvällens planer är öppna, what de e veckoslut?! jag hinner ju andas

umeå i bilder

Bilderna e i fel ordning!

det klarnar

HEJ!! idag är det en bra dag, vaknade först 8, for 9 till skolan, solen sken. Jag har (hoppas iaf) fått klart på vad jag ska göra till slutarbete men avslöjar int ennu. Bokat tid till studiehandledaren om framtiden.
Så hör ni, jag tror det börjar klarna sej nu, men har ont om tid. Som sagt min sosiala liv är trögt nu.
 
Nu ska jag en snabb sväng till stan och sedan se på nyrenoverade bgs!!
¨
happy

duktit

I måndags var jag jätteduktit, perus får mina kickar när jag e ensam hemma. Tvättade två maskiner byk och hängde upp, tömde tvättmaskinen och fylld den, rensa och sortera om kläderna i skåpet. Alltså jag har så litet skåp om man gemför med kläderna.
 
Igår hade jag skola från åtta till kvart före fyra, coachade och var på coachmöte.
Mitt sosiala liv har slutat nu och kommer fortsätta 12 veckor framåt, tyvärr. Alldeles för mycket skolsaker som tar död på mej.

umeå

Resan började fredag morgon, var i god tid i hamnen. Resan till andra sidan pölen gick helt okej snabbt. Direkt när vi kom fram steg vi på bussen och körde 20km in till centrum. Böt pengar och gick sedan och äta till mäkken.
Sprang runt i butikerna, 5 timmar var vi i umeå och sedan for bussen tillbaka till hamnen och hemresan tillbaka.
Stressade till bussen heeeelt i onödan.
 
Hemresan gick mycket långsammare och båten var försenad. Sedan stod den stilla ca. 16km från vasa hamn i evigheter. Var hemma på midnatten. Nästa dag var jag ennu übertrött efter resan. Så tog det bara lugnt och det behövdes det.
denna kärlek var en av mina inköp.

lite information

Haloo, skriver om resan senare, men vila komma och berätta bara att jag har en så träningsmotivation på g. Idag var jag och 4 andra uppträdde på korgbollsmatch. Det gick överraskande bra och hade kul :D
varje gång när jag tränar så får jag en hilma kick att träna mera och vill komma igång med min kropp. Hur länge har jag int vilja de? Jag tycker det borde vara dags nu. Är så trött ennu av resan, skönt atttä ta de bara lugnt och se på tv :)

RSS 2.0