back to reality

Idag har jag tyckt om mitt hår, detta händer alltså typ en gång i månaden. Mitt hår var speciellt rakt och de bästa e att jag har int gjort nått till det efter duschen förutom brostat.
 
Vardagen rullar på igen, igår var jag på första träningen på en vecka och det märkte jag också, mina axlar var så sjuka och kommer troligen vara mer sjuk imorgon.
Igår missade jag även mitt tandläkar besök... Visste att jag hade besök nångång denna månad men kunde inte komma ihåg när, hade skrivit upp de i telefonen men de hadd försvunnit efter den kåla, vätan på hur stor räkning kommer nu då..
 
Gladare nyheter, jag ska på ennu ett skribakäger i sommar som är nu säkert! jessjessjess.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

tuntuu hassulta lukee sun kirjotuksii ruotsiks ku en oo pitkää aikaa lukenu xd välillä piti oikee mkettii et mitähän toi sana tarkottaa :-D

Svar: haaha ihana! :D
Maria Lahtinen

2013-06-13 @ 04:15:52
URL: http://sh-yasmine.blogspot.com
Postat av: yasmine

nii ja se lasku hammaslääkäristä on vissii 33,50e ainaki on ennemmi ollu :-)

Svar: okei kiitti!! :)
Maria Lahtinen

2013-06-13 @ 04:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0