WHAT

 
Härregud, det är väldigt nära nu!! IMORGON åker jag ner till Helsingfors och på kvällen ska jag få se ELLIE GOULDING!! Jag kan fortfarande int fatta, och kommer knappast att göra de heller. JAG ÄR GLAD.
 
Veckoslutet har varit prima. I fredags firade vi som sagt jossu som fyllde 18♥ med massa lagkompisar. Efteråt for jag med jossu, hennes bror och pojkvän till fontana. Hade såå massa kul. Var hemma 3 tiden, for raka vägen till sängs.
 
Igår var jag och coacha från 11-14. Från 16-18 var jag vid silveria för att göra akrobatik. Hade verkligen ingen sådan dag.
NU SNART ska jag och träna med mitt suveräna lag. Har inte ätit nått idag så borde göra det också före. OCH PACKA! huh de blir lite brottom. Inga tågbiljetter heller fixade men de löser sig (hoppas)

Kommentarer
Postat av: Anonym

toi on yli ihana paita!!! <3333 mistä se on? :-) ja mee kattoo mun uus blogi jos et oo jo kattonu ;-)

Svar: niiin on!! :) hihi, bik bok stockholm, meen kattoo jos en oo haha :D
Maria Lahtinen

2013-04-15 @ 09:07:51
URL: http://werealittleinsane.blogspot.com/
Postat av: yasmine

hö mun nimi ei tullu toho vaikka laitoin.... >:( :-D

2013-04-15 @ 09:08:52
URL: http://werealittleinsane.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0