satt och lekte

med en bild på mamma som jag tog idag. Såg guiden från moderskeppet och försökte laga en likadann och det är meningen de skulle bli vampyr"aktigt". Men nu e jag bra och har int spara det tillräckligt bra så jag kan inte ladda upp den så jag måst göra en ny men jag vetint om jag sku orka så de kanske lämar och provar på annat sedan.

Ska nu till duschen och sedan ska jag befinna mej i västervik, surprise.
Imorgon ska jag vara 12 i roparnäs när akrobatikslägret börjar ;) taggaddddddddd!!
Detta är även sista inlägget för idag.


Kommentarer
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket! Okej, så kul! (: Jag har funderat på att följa med min kusin när hon spelar fotboll, det är ju svårt med idér men sen är det så himla kul att göra de! (:

2012-01-27 @ 18:43:41
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0