haha, sori

Har int varit på tre dagar hemma vid datorn så det är orsaken varför det stått tomt här.
Har påriktit så fullt upp med att vara hela tiden i roparnäs. Cheerleadingen tar min största delen av min fritid. Och när mina träningar slutar 9 på en vardag, går jag i duschen, äter och går direkt och sover. Och ibland nu heller har jag inte orkat sätta på datorn för några timmar på kvällen. Sedan nu också kommer jag att befinna mej i ishallen oftare nu. Så snart har jag knappt nån fritid kvar.
Idag är det iallafall fredag igen, och jag är once again busy. Efter skolan ska jag till star trikoo och fråga om tröjor med krista, senare på kvällen ska jag på litet coach möte, sedan beror på vad klockan är om jag hinner fara till västervik. Borde ennu träffa födelsedagsbarnet som fylld igår på veckoslutet. TIDEN RÄCKER INT TILL.
Ennutill när fotoprojektet ska vara färdig nästa vecka och jag börjat med bara att fota lite. Fuck life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0