müde

Var ca. 5 timmar i seinäjoki och vad kom jag hem med? garn, paljetter, band och övredel av bikini.
Var üüüüber trött efter de och i bilen. När jag kom hem gick jag raka vägen till sängs och sovde i 1½ timme. Och for sedan på träning. Körde först till roparnäs plan men där hade de träningar så vi körde till orrnäs's painisali och tänkt ha träningar där men där var det jätte liten plan så vi for till mtv.

Var i ett hörn och stunta. Träningarna gick överraskande bra fast alla hade en helt ny grupp. Eller kanske int riktit alla men de flesta. VI E BÄST♥

Halv 9 sluta tränignarna och vi lämna med jannika, stiina och mellu dit och härja.... Nemen kul hadd vi.
Sedan tappa ja min favorit örhänge :( Stiina hitta direkt låset till örhängen men det tog en stund fören jannika hitta örhänge, var typ överlycklig, mina favoritörhängen.

Halv 10 for vi hem. Nu ska jag läsa lite på provet och har laga en början på sk. "vänskapsarmband" men den blir ganska liten och int så fin heller :/ Ser GANSKA amatörig ut, och surprise när det är första gången jag gör sådan?

Kommentarer
Postat av: jasmy

enks mä oo tehny ton korun sulle ?:D vai muistanko iha vääri xd

2011-05-27 @ 16:32:03
URL: http://lifeofjasmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0