i just can't

Orsaken varför jag har int skrivit är den för igår när jag tänkte skriva så gick de int att logga in. Så men igår har de int hänt nått speciellt hade inga träningar igår och int idag heller. Men var vid hälsosystern igår och trodde jag var längre än vad jag är :( Trodde jag var 162 eller 163, eller så har jag senast mett mej, men är bara 161.5cm :(

Har för nån stund sedan kommit hem från hjälpledarutbildningen! ahh ingen mer sånhär "bibelstundssak". Nästa veckoslut ska jag igen till alskat över veckoslutet för att fortsätta min utbildning där. ÄVEN klockorna ställs om då en timme framåt = en timme mindre att sova :(

Förresten idag på gymnastiken hade vi bowling, eller man fick egentligen välja om man for till tennis center eller simhallen men vi valde denhär gången bowling! kulkul, men blev störd på dendä lillpojken som tog varje gång min klot när jag tänkt ta den >.<

Snart kommer de salkkarit♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0