DAG 06 - TIO SANNINGAR OM MIG

1. jag gillar inte alls mitt förnamn
2. jag har aldrig varit till södern
3. jag har egentligen bara finska vänner jag umgås med (som på fritiden) och dom är även också yngre än mej
4. jag har en ögad katt
5. jag har väldigt dåligt minne (närminne), har fått en stor sten i huvudet som liten
6. jag har haft stödundervisning enda sedan från 2:an i lågstadiet till nian i högstadiet i matematik och är fortfarande inte klok eller bra så jag skulle klara utan som jag gör nu, men fått som tur godkännt iallafall i matematiken i yrkes.
7. jag har gått i cheerleading nu på sommaren i 8 år
8. min pappa e hel finsk
9. mina svagaste ämnen är matematik och engelska
10. jag är väldigt lik min bror på ett sätt. Jag härmar han med ganska mycket. Han var den första personen jag hörde som lyssnade på dubstep och via honom har jag börjat lyssna på dubstep, och jag sejer bara att dubstep får mej på bra humör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0