21:53

Torsdag... Min dag bestått såhär kort:
08:10 - 13:55, skola
For till stan en sväng, kom hem med en hemlis och en ursnygg grön topp och bh
sedan kom mamma och hämta mej och for hem.
18:00 - 21:00 hutski!

Haha, i bilen påväg hem från stan så hade mamma varit till prisma för att handla, hon hadd köpt lösgodis (di e billigare nu igen) så tänkt jag att ahh godis, och tog en godis och bet... Sedan kom jag på "HELVETE JAG E I GODISSTREJK" och spotta ut godiset tillbaka :D Int första gången jag glömmer det.

Imorgon e de fredag♥ och jag börjar först 11:45 och slutar 13:55. På kvällen ska jag (harri), stiina (simo), jossu (jorma) och mellu (mp, metripizza) fa och äta till rax, för att fira lilla stiina som fyller på lördag!

Efter det har jag ingen aning vad jag ska göra.
(haha söt min -.-)

Kommentarer
Postat av: S T I I N A

hei sori vaa harri, mut mä en oo pieni! :(

2011-03-10 @ 21:20:49
URL: http://siiic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0