stegring för min del denhär gången

Vill för det första seja att min dygnsrytm e nog int i skick. Skolan fortsätter nästa vecka och jag går och sover 3-4 ovh vaknar 2-3. Int bra!
På kvällen-natten hade jag jätte sjukt i halsen, tog sjukt när jag svlad, snoret rann, huvudet bankade. Halv 10 på morgonen vaknade jag av att jag hade varmt, dåligt att sova och drömde om samma sak om och om igen. Gick ner för att hämta febertermometern, great stegring 37.4 Gick tillbaka till sängs. Vaknade igen ungefär halv 3. Mätte febern 37.2! Har int mer sjukt i halsen, men öronen e stockade, hör int så bra och en aning sjukt i huvudet.
Nu har jag stegring 37.4 igen, men ska endå fara till stan med mixu, stiina & kanske mäxä. För att lilla mixu fyller år idag :) Ska försöka överleva dagen.
facelook today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0