dålig dag

Än en gång dålig skoldag. Börja med matteprov, men de va inget att klaga på för jag tror jag får godkännt! Ska fira de pånåttsätt om jag får:D
Men nåja hade trycksaker, typ laga mina memorykort men har haft tidigare problem med dom så min sk. cutpath ha int funka och "printa" ut 30 st kattbilder UTAN cutpath så kuna int riktigt använda eller jo men sku ha blivi dubbelt mer jobb. Så vi "printa" ut igen och så funka de, och börja klistra min baksida på memorykorten. Så börja jobba på på sista timmen. Och har så mycket ogjort ennu :( Och deadline på fredag (Y)
Så jag har gått runt med mördande blickar idag säkert. Och haft sånhär miin ">:("
Men okej. Vi alltså media ettorna har guidat och ställt upp för alla barnen som kommit och bekanta sej med skolan som belöning far vi till rax imorgon på skoltid och skolan förståss betalar ;)
Ska försöka överleva dagen. Ikväll som tur iron 19-21
helvetinkolu, tammerfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0