21:20

Mötet var ju rikti underhållande och kul, eller gott skratt fick man. Räckte några timmar och for hem med jasmys skjuts. Ska snart se dagens banade salkkarit och sedan myskväll med mej själv.
Och imorgon ska man vara pigg och glad halv 10 vid alskat :D (-.-) Har hjälpledarmöte där hela dan. Har ingen aning vad som sker efter de!
Sen måst jag komma ihåg och ha tid att fota tre olika (6 olika) bilder till skolan har deadline nästa vecka. Plus att jag måst fixa di lite i skolan och plus att jag har allt annat som jag måst ha färdigt som jag gör i skolan just! HELVETE.

Kommentarer
Postat av: madeleine

ojj du har så fiint hår!! ;)

din blogg e jättebra! :D

2011-02-15 @ 21:22:16
URL: http://mmadeleinee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0