white noise

Är äntligen ordenkligt hemma efter en lång dag. Direkt efter skolan gick vi med krisu till emsie för att göra rosetterna och planera. Ca. 6 rosetter blev ogjorda allt annat e perfekt. Mina fingrar va sjuka efter snabblimmet vi använd det tar så sjukt när man ska ta bort de och annar också när de kommer på hyn. Var där i 3 timmar ungefär och de känndes int alls att vi sku ha vari så länge. 

När jag kom hem åt jag och börja se på mammas koftor som hon har och vad hon int rikti använder. Och jag fick en heldel av dem, vissa helt till egna och vissa som jag kommer att låna, så ny-gamla kläder! :)

Efter halv 7 for jag till träningen och var där i två timmar och jag fick trääääna :)

Imorgon slutar jag elva som jag tror jag har sagt, efter hutski-variska "keikkan" far jag med mamma till stan och shoppar ä n t l i g e n

Förresten så var jag idag till hälsosystern i skolan pga. svimmel, orsaken är för att jag dricker för mycket vatten, och jag int äter regelbundet (?)?)??(?(?)... + att jag äter för lite!?!??! WTF :D:D ooookoooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0