060811' .... ♥

Huhhuh! Nu e jag hemma igen. Måst rikti tänka efter vad jag gjorde igår på dagen. JUST JA! hela eftermiddagen var så otroligt boring, men mot kvällen for jag via s, miksu var där också. 7 tiden for vi till ishallen för att se på miksus och deras träningar men miksu träna int själv för han var förkyld.
Träningarna sluta 8. Vi vänta en stund utanför ishallaen. Renko kom sedan dit utanför. Sedan for vi till miksu för att hämta saker och till makuuni för att hyra en triller. Men de blev nu så att vi aldrig såg på den :D Slepa tillochmed dvd:n till orrnäs i onödan haha?! Vi for även till abc för att köpa mat (surprise). Vi grilla sedan och såg på tv, tog det lugnt.

Jag somna först nångång 6-8 (?!) tiden, hmm. Sovde int annars heller nå länge. Sant men synd så tog jag int med kameran. Känns lite konstigt att jag har inga nya bilder att visa åt er. "Ei aina voi voittaa"

Vi vakna sedan 11 ungefär, laga paikat kuntoon och satt vid köksbordet för att prata. Sedan gick vi till supermarket vid roparnäs för att köpa glass, gick i regnet, int sku de annars ha vari nångting men man blev ju så otroligt blöt om fötterna. Såg lite på tv och sedan lämna vi orrnäs och for hem, jag och s gjorde nudlar och efter det sovde vi i två timmar, sååååååå skönt.

6 for jag hem HEM.. åt och for med mamma till makuuni för att lämna tillbaka filmen, haha kommer int ens ihåg va den hett. När jag kom hem for jag i duschen. Ikväll tänkt jag se nån film som jag har på datorn och försöka gå sova senast 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0